sobota, 29 października 2016

Multijęzykowa bitwa na głosy #2

Hejka ☺
Przepraszam że dopiero teraz notka o tym jak mi i mojej klasie poszło na multijęzykowej bitwie na głosy, ale miałam bardzo dużo nauki ostatnio. 😐 Więc zdobyliśmy... DRUGIE MIEJSCE!!! Jestem bardzo zadowolona z tego jak poszło nam na bitwie, ale tylko jednego punktu do pierwszego miejsca :(  ale liczy się że zdobyliśmy to drugie miejsce. 😍 Wszystko wyszło super tylko raz wyskoczyłam troszkę za szybko w układzie, ale jakoś nikt nam nie objął za to punktu ani nikt się ze mnie nie śmiał. Cała reszta wyszła bardzo fajnie 😛 Jak będzie na YouToube nagranie to podam Wam oczywiście linka. Iiii moja klasa została wytypowana do tego żebyśmy powtórzyli występ przed ludźmi z wymiany Erasmusa ( Wymiana z Turcją i Rumunią), na występie przed Nimi poszła nam jeszcze lepiej niż na bitwie.
              Papa do następnej notki 😚

5 komentarzy:

  1. Gratulacje! To nie lada wyczyn. Wygranie w takim konkursie z pewnością bardzo cieszy. Czasem tak jest, że to ze stresu zrobi się coś szybciej lub później. Ale na szczęście widownia nie wie jaki jest układ dzięki czemu nie jest to nic złego :)
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, jeden punkt! Mimo wszystko drugie to zawsze podium, wiec gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może nie pierwsze miejsce ale i tak ci gratuluję bo to duży wyczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super,trzymam kciuki,aby występ się udał,pozdawiam 😉😘 https://nicolequeenlife.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! drugie miejsce to również wspaniały wynik i duża satysfakcja!

    http://shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń