艣roda, 16 marca 2016

Szko艂a

Hejka 馃槡
Dzisiaj mia艂am 3 sprawdziany z EDB (Edukacja Dla Bezpiecze艅stwa), fizyki i z angielskiego. Ciekawe jak to napisa艂am, mam nadziej臋 偶e jak najlepiej. Za to mia艂am lekcje do 13:25 a druga grupa do 15:15 bo mieli Hiszpa艅ski z Isabel (Isabel to rodowita hiszpanka kt贸ra ma z ka偶d膮 grup膮 raz w tygodniu lekcj臋, ja akurat mam w pi膮tki).
Jutro ju偶 czwartek, i jestem od 8:00 do 17:00 w szkole. Na 16 mam dancehall ❤ a do 15:15 lekcje. Troszk臋 mi si臋 nie chce i艣膰 do szko艂y, ale jak wiem 偶e mam dancehall to musz臋 i艣膰, bo kocham ta艅czy膰 mog艂abym chodzi膰 na zaj臋cia codziennie. 3 kwietnia b臋dziemy jecha艂y na zawody z dancehallu najprawdopodobniej b臋d臋 jecha艂a.


15 komentarzy:

  1. Trzeba si臋 bylo k艂贸ci膰 nie mo偶na pisa膰 tylu sprawdzian贸w jednego dnia :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  2. Oj z naszymi nauczycielami by艣my si臋 nie wyk艂贸cili ;)

    OdpowiedzUsu艅
  3. 3 sprawdziany jednego dnia? O.o wsp贸艂czuje. Mam nadziej臋, 偶e pojedziesz na te zawody. Powodzenia. :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  4. jeju, masz bardzo du偶o zaj臋膰 !
    obserwuj臋
    ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  5. 艢wietna notka! Obserwuj臋 i licz臋 na rewan偶! Pozdrawiam!
    M贸j blog - KLIK♥

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuje zaraz zaobserwuje i przejrz臋 bloga :*

      Usu艅
  6. ¡Hola! Veo que tambi茅n sabes espa帽ol. Ja te偶 uczy艂am si臋 przez 1,5 roku hiszpa艅skiego. Nie umiem go za dobrze, ale zawsze co艣 ;)

    BLOG

    OdpowiedzUsu艅
  7. Nic tak nie motywuje do p贸j艣cia do szko艂y, jak rozwijanie swoich pasji po lekcjach :)

    OdpowiedzUsu艅
  8. Szko艂a wkr贸tce. P贸ki co weso艂ych 艣wi膮t ♡

    OdpowiedzUsu艅
  9. 艢wietny post :) Zapraszam do mnie
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅