wtorek, 10 maja 2016

Klasa i Warszawa

Hejka 馃槡
A wi臋c w czwartek jad臋 z moj膮 klas膮 i z klas膮 politechniczn膮 do Warszawy, b臋dziemy tam do pi膮tku. Wyje偶d偶amy o 6:30 i mamy chyba jecha膰 oko艂o 7 godzin, mamy zamiar 艣piewa膰 disco polo i inne rzeczy z dziewczynami w autokarze. Nie mog臋 si臋 doczeka膰 tej wycieczki, jak i ca艂a moja klasa.Mamy du偶o do zwiedzania, a偶 mi si臋 nie chce bo nienawidz臋 chodzi膰 po muzeach. Kto艣 z Was by艂 mo偶e w Warszawie? Jak si臋 Wam podoba艂o piszcie mi w komentarzach.
                               Papa do nast臋pnej notki 馃槡

2 komentarze:

  1. A ja lubi臋 zwiedza膰 ciekawe rzeczy. Niekt贸re muzea mog膮 byc naprawd臋 interesuj膮ce ;) mi艂ej zabawy!
    Zapraszam do siebie: www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  2. By艂am nie raz, mieszkam 60 km od Wawy, ale w muzeach by艂am dawno.
    Aha popraw zdanie: "A wi臋c w czwartek jad臋 z moj膮 klas膮 i z klas膮 politechniczn膮 do Warszawy, jedziemy tam do pi膮tku." - bo wynika z sensu, 偶e dwa dni b臋dziecie jecha膰 do Warszawy, a z nast臋pnego zdania wynika, 偶e 7 godzin. Sprecyzuj.

    OdpowiedzUsu艅