pi膮tek, 15 lipca 2016

Niepo艂omice

Hejka  馃槡
Og贸lnie bardzo Was przepraszam za tak膮 d艂ug膮 nieobecno艣膰 na blogu.
Jak wam mijaj膮 wakacje? Gdzie艣 pojechali艣cie/艂y艣cie? Ja w艂a艣nie w 艣rod臋 wr贸ci艂am z Niepo艂omic (Miasteczko pod Krakowem). By艂am tam u kole偶anki Oli. Jest ona ode mnie m艂odsza o 2 lata. (Pozna艂y艣my si臋 na wakacjach w Egipcie 5 lat temu) W Niepo艂omicach by艂am 17 dni a 10 z mam膮 i siostr膮. Jak by艂y艣my tam pojecha艂y艣my do Auschwitz, By艂o tam przera偶aj膮co czasami, okropne by艂o to jak widzia艂am oko艂o 3 ton w艂os贸w kt贸re obcinano kobiet膮. Czy kto艣 z was mo偶e by艂 tam kiedy艣? 馃槝
Jak nie to polecam tam i艣膰 kilka dni p贸藕niej by艂y艣my na rynku krakowskim, zrobi艂am tam przepi臋kne zdj臋cia. (Na ko艅cu notki dam Wam zdj臋cia ze wszystkich miejsc) Uwielbiam strasznie je藕dzi膰 do Krakowa, jest to przepi臋kne miasto. 馃挅 Polecam wam tam przyjecha膰 jak b臋dziecie mieli okazje. Oko艂o dwa dni p贸藕niej moja mama jecha艂a z siostr膮 do domu ja zosta艂am dalej. 3 dni p贸藕niej jecha艂y艣my do Mi臋dzybrodzia na trzy dni. W pierwszy dzie艅 poszli艣my si臋 przej艣膰 nad jezioro i na lody, w drugi dzie艅 poszli艣my do parku linowego by艂y艣my z Ol膮 na dw贸ch trasach, a trzeci dzie艅 to poszli艣my w g贸ry i p贸藕niej jechali艣my do Niepo艂omic. Ja i Ola przez prawie ca艂膮 drog臋 艣piewa艂y艣my r贸偶ne piosenki. Dzie艅 siedzia艂y艣my w domu i na drugi dzie艅 posz艂y艣my pomaga膰 w stadninie, Ole niestety z艂apa艂a alergia i musia艂a jecha膰 do domu ale ja zosta艂am i pomaga艂am. Kolejnego dnia posz艂y艣my na trampolin臋 do kuzyna Oli i sobie skaka艂y艣my dosy膰 d艂ugo. Ja kolejnego dni posz艂am na 7:30 znowu pomaga膰 w stadninie i siedzia艂am tam 3 godziny, Tego samego dni wraca艂y艣my z Ol膮 do mnie do domku do Gda艅ska jecha艂y艣my 6 godzin. Og贸lnie wyjazd by艂 bardzo udany. 馃挅


















14 komentarzy:

  1. Chcia艂abym pojecha膰 do tego obozu, interesuje mnie takie co艣! :)
    Zapraszam http://werablogerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ja by艂am kiedy艣 w takim obozie! Widok faktycznie przera偶aj膮cy, ale zdecydowanie warto to zobaczy膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Kiedys tam bylam, widok naprawde zapada w pamiec!

    OdpowiedzUsu艅
  4. Kochana, bardzo si臋 ciesz臋, 偶e wr贸ci艂a艣.
    By艂am 10 dni w zakopanym, 11 raz. Mam ju偶 do艣膰 tego miejsca :D Ob贸z 艣wietna sprawa, kiedy艣 je藕dzi艂am na kolonie, natomiast jestem jednostk膮, kt贸ra nie lubi by膰 zale偶na od innych i woli sobie sama organizowa膰 czas :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Du偶o razy ju偶 tam by艂a艣, czas gdzie艣 indziej sie wybra膰 na wakacje kochana :*

      Usu艅
  5. Super piszesz,ale popracowa艂abym jeszcze nad designem bloga :)
    Pozdrawiam i 偶ycz臋 powodzenia w dalszym blogowaniu!
    OBSERWUJ臉 I ZAPRASZAM DO SIEBIE!
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 popracuje wtedy :*
      dzi臋kuje i nawzajem! :*
      Odwdzi臋cz臋 si臋! :*

      Usu艅
  6. S艂ysza艂am o tym obozie na kt贸rym by艂a艣 nawet chcia艂am tam jecha膰, ale jednak pojecha艂am na inny tez by艂o cudownie :P
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  7. Nie by艂am jeszcze nigdy w Auschwitz, ale w przysz艂ym roku szkolnym czeka mnie obowi膮zkowa wycieczka klasowa do tego miejsca. Co do Krakowa, tak samo jak Ty uwa偶am 偶e to przepi臋kne miasto! No i jeszcze co do Mi臋dzybrodzia, by艂膮m tam! :))

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  8. R贸wnie偶 uwa偶am, 偶e Krak贸w to pi臋kne miasto, ka偶dy powinien tam chocia偶 raz pojecha膰. :)
    Pozdrawiam
    http://katie-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  9. Bardzo chcia艂abym pojecha膰 do Auschwitz, mam nadzieje, 偶e b臋d臋 mia艂a kiedy艣 tak膮 okazj臋!

    Pozdrawiam!
    http://minuty-sekundy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅