poniedziałek, 15 sierpnia 2016

DIY na pudełeczko😇

Hejka 😚
Dzisiaj przychodzę do was z DIY na pudełko. Możecie mi pisać w komentarzach na co byście chcieli kolejny DIY. :*
Więc potrzebane nam będą następujące rzeczy:
1. Nożyczki
2. Pojemniczek
3. Kilka płyt
4. Klej
5. Wykałaczki do szaszłyków



Przechodzimy do tego jak wykonać nasze pudełeczko. 

Bierzemy nasze płyty i tniemy je na większe i mniejsze kawałki. (Uważajcie bo nie które płyty mogą automatycznie pękać jak będziecie je cięły/eli)


Jak już potniemy wszystkie płyty to bierzemy nasze pudełeczko i przyklejamy wszystkie kawałeczki na pudełeczko, tak aby pomiędzy naszymi płytami nie było jakiś strasznie dużych odległości. Niby szybko się robi ale efekt jest super, mi się to podoba strasznie pięknie wygląda to u mnie w pokoju. Możecie dawać zdjęcia jak to się prezentuje u was. 😇




Papa do następnej notki.  :*

7 komentarzy:

  1. Kocham diy. Musze sobie takie zrobić na biżuterie :) zapraszam do mnie - www.odcienczerni.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Super DIY :* Mogłabyś jeszcze zrobić jakieś diy ramke, albo jak ozdobić pokój :* ♥
    Pozdrawiam
    swiat-oliwki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam DIY i te sprawy. Mam płyty winylowe i muszę z nich coś stworzyć :)
    Super!

    www.paniyoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku śliczne chyba az sama zrobie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładne <3 chociaż myślę że na klasycznym drewnianym pudełeczku lepiej by się to sprawdziło <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładne <3 chociaż myślę że na klasycznym drewnianym pudełeczku lepiej by się to sprawdziło <3

    OdpowiedzUsuń