sobota, 8 października 2016

Multijęzykowa bitwa na głosy

Hejka 😝
Dzisiaj o multijęzykowej bitwie na głosy. Co to jest? Już Wam mówię, odbywa się to u mnie każdego roku  i chodzi w tym o to, że co roku cała szkoła ma jakąś kategorie w tym roku jest temat: 'Podróże małe i duże'. Każda klasa musi przygotować jakąś piosenkę ale nie po Polsku. Cała klasa musi ją przygotować, i trzeba wymyślić całą inscenizacje do piosenki którą się śpiewa. Moja klasa śpiewa: Frank Sinatra-Come fly with me. Wszystko później powinno być na YouTube, jak będzie to podam link albo na instagramie albo tutaj i dam całą relacje z niej, a ogólnie odbywa się ona 14.10.16 r.
Jak Ci się spodobało zostaw ślad po sobie, zaobserwuj, skomentuj czy też zobacz inne notki.
                                                                                               Do następnej notki Papa 😘

19 komentarzy:

  1. Wszystko fajnie,ciekawy post,aczkolwiek przeszkadzają mi troszkę powtórzenia "co roku" :( Jeśli możesz,to popraw to i będzie super.Mogłabyś dodać również jakieś zdjęcie,dla urozmajcenia.Poza tym wszystko mi się podoba.Serdecznie pozdrawiam Wiki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia i filmik będą w Piątek, ponieważ wtedy mam tą bitwe. (Postaram się zaraz poprawić :* )

      Usuń
  2. oo ciekawe :) też chciałabym coś takiego w swojej szkole :) Pozdrawiam http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega fajne to jest nie dość że mamy mniej lekcji to można się dużo naśmiać! :*

      Usuń
  3. Kurczę, mega zazdroszczę takich inicjatyw w szkole ;) u mnie był totalny brak takich atrakcji, a wiadomo ze to zbliża ludzi do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbliża ludzi dobrze chociaż czasami każdy ma siebie dosyć :*

      Usuń
  4. Całkiem fajny projekt:)

    dzięki za odwiedzinki

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna akcja. fajnie, że Twoja szkoła organizuje coś takiego :) chętnie zobaczę jak Wam poszło :) :) pozdrawiam :) Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. Z takim pomysłem się jeszcze nie spotkałam, ale niewątpliwie jest bardzo ciekawy i oryginalny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tylko u mnie w szkole jest Multijęzykowa bitwa na głosy i się bardzo cieszę :*

      Usuń
  7. Świetny pomysł pierwszy raz o czymś takim słyszę

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę powodzenia bo w sumie fajny pomysł na to wszystko, a piosenke macie świetną. :)
    Pozdrawiam, Olivia
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy pomysł, mega mi się podoba sama z chęcią wzięłabym w tym udział :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku świetny pomysł! U mnie jeszcze czegoś takiego nie było, ale kto wie ;)
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajny pomysł, serio :)
    Powoooodzeeeeeniaaaaa :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł :)

    Zapraszam :*
    Mój blog
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga
    w komentarzu na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń