sobota, 2 stycznia 2016

Zimaaa

Hejka
Ale dzisiaj zimno w Gdańsku było, ja chcę już lato. Nie przepadam za zimą, bo wtedy jest zimno jest śnieg, jest ponuro, mniej wychodzę na dwór ze znajomymi, chłopacy najczęściej nacierają śniegiem dziewczyny a gorzej jak trafi się żółty śnieg czyli wiecie jaki. U mnie na szczęście jeszcze śniegu  nie ma, ale jest strasznie zimno
Są dwa "+" zimy:
-Łyżwy wtedy się otwierają
-Są święta (chyba każdy z Was kocha święta)
Następny post będzie chyba o modzie, ale według mnie co mi się podoba a co nie. W zimę zawsze mi się nudzi, bo na dwór nie lubię wychodzić bo zawsze jest tak zimno.
                     
  Jak mi się nudzi to lubię robić jakieś 
zdjęcia, tutaj macie jedno z nich.Jak się Wam podoba to zdjęcie?
Jutro kolejny post.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz