środa, 13 stycznia 2016

Powrót

Sorki że nie dodawałam postów ale usłyszałam kilka nie przyjemnych komentarzy o moim blogu i miałam się poddać, ale w ostatniej chwili koleżanki powiedziały że nie mam prawa się poddawać, więc postanowiłam że będę miała gdzieś hejty moich znajomych. Cieszycie się że będę nadal się udzielała na nim. Mam zamiar dalej prowadzić mojego bloga i wzbić się jak najwyżej i mieć w gdzieś wszystkie hejty. Jak komuś się nie podoba mój blog to po prostu zatrzymaj to dla siebie  a nie się wyśmiewasz przy mnie ze mnie.
                                                                                                        Papa do następnej notatki

12 komentarzy:

  1. Super post. ♥

    __________________________
    Zapraszam: http://patrycjakarpik.blogspot.com/2016/01/stylizacje-z-instagrama.html ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Popracuj kochana nad wyglądem bloga bo jest strasznie nieczytelny :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację popracuje nad wyglądem bo ciężko coś przeczytać :) Bardzo dziękuje za rade

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz i nikim się nie przejmuj. Ale lepiej nie podawaj niczyich nazwisk w blogu, bo zostaną w Google na wieki. Możesz podawać inicjał, i tak zainteresowany będzie wiedział, że to o niego chodzi.
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wolono sie poddawać :)
    Z dnia na dzień człowiek staje sie lepszy :)
    Powodzenia :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, chętnie zajrzę na twojego bloga ;)

      Usuń
  6. Nie poddawaj się kochana! Sama wiem, że to wszystko psuje! Mam tylko małą radę; popracuj nad wyglądem bloga, a tak to wszystko supi!

    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już pozmieniałam na większą czcionkę i na inny kolor ;)

      Usuń
    2. Jak będę miała czas zairze na twojego bloga

      Usuń