poniedziałek, 4 stycznia 2016

Nowy osobnik w klasie i wiadomość dla was

Hejka
Dzisiaj poniedziałek ja szłam już niestety dzisiaj do  szkoły a wy? Niestety moja pierwszą lekcją była matma, której nie lubię, jaka była pierwsza wasza lekcja?
Mamy nowego kolegę w klasie,na hiszpańskim rozmawiał ciągle z Panią po hiszpańsku , to co będzie w piątki jak mamy z Isabel która jest z Hiszpanii i tylko po hiszpańsku gada.
We wtorki i czwartki nie będzie mi się zawsze udawało dodawać postów tutaj przez co jest mega wkurzona. We wtorki mam łyżwy i dodatkowy angielski a w czwartki jestem od 8:00 do 17 coś w szkole i mam jeszcze zajęcia dodatkowe i w domu jestem o jakiejś 17:40, a muszę jeszcze zrobić lekcje i się pouczyć jak coś mam. Będę próbowała dodawać te posty w te wtorki i czwartki.
                                                                                                       Papa do następnego posta. :*

2 komentarze:

  1. Ja do szkoły ide w czwartek :)
    Ja bym chciała mieć nowego kolege który mówi po hiszpansku :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam i to jest masakra bo z panią od hiszpańskiego gada ciągle tylko po hiszpańsku i to denerwuję moją klasę ;)

    OdpowiedzUsuń