czwartek, 14 stycznia 2016

Straszne nudyy

Hejka
Co tam u was? Bo u mnie spoczko, tylko się spóźniłam do sql dwie godzinki ale pomińmy ten malutki szczegół.
Dzisiaj miałam dancehall. Miałyśmy ustawienia, bo niedługo mamy pokazy semestralne. ;) Nie mogę się już doczekać tych pokazów. Mam nadzieję że pokazy wyjdą mojej grupie dobrze. Tylko jeszcze nie znamy jednego układu, ale myślę że Ada nam go niedługo pokaże. Muzyczka jest ekstra tylko nie podlinkuje jej wam bo Ada sama miksowała. Podlinkuję wam jedną piosenkę do której moja grupa na dancehallu ma układ.Na dole macie go. ;)
                                  https://www.youtube.com/watch?v=yIXXu_Rahoo
                                                                                                Do następnego posta papa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz