środa, 6 stycznia 2016

Spotkanie klasowe

Hejka
Dzisiaj miałam na szczęście wolny dzień, bo jest święto dzisiaj. Co robiliście dzisiaj? Ja byłam na na spotkaniu klasowym, na które przyszło bardzo dużo ludzi haha. Wiecie ile osób było? Pięć osób przyszło Ja Moja przyjaciółka Julia, Natalia, Dawid i Aleks. Ja i Julia poszłyśmy po Koleżankę, a po drodze spotkałyśmy taką panią z pitbullem był słodki i malutki. Ja sobie ją głaskałam a ona zaczęła sobie skakać i zabrałam mi moją rękawiczkę i jej Pani próbowała jej zabrać moją rękawiczkę trochę czasu. W końcu się udało i oddała mi Moją rękawiczkę, a My poszłyśmy dalej. Nasza Koleżanka nie mogła iść na nasze spotkanie bo była chora, byłyśmy strasznie złe bo musiałyśmy się cofać do mc a było strasznie zimno. Jak doszłyśmy do mc siadłyśmy sobie i zastanawiałyśmy się co zjeść, jak już wybrałyśmy to ja poszłam zamówić i powiedziałam jej żeby tam na mnie poczekała a ona co zrobiła? Przyszła do mnie zostawiła nasze rzeczy same i ktoś nas podsiadł chociaż widział  nasze rzeczy. Musiałyśmy szukać nowego miejsca, ale na szczęście było wolne jedno miejsce. Czekałyśmy sobie na wszystkich aż przyjdą i w końcu wszyscy przyszli, chłopacy zaczęli zamawiać potem jedli przez jakąś godzinę. I wtedy zaczęliśmy się zbierać wszyscy do domu a to nam zajęło koleją godzinę. Najpierw zjadłam obiad. Chciałam wejść na fb i patrze a ktoś mnie zgłosił i musiałam zakładać nowego fb, byłam jestem i będę wściekła do jutra, bo podejrzewam kto mógł mnie zgłosić. A teraz siedzi u mnie Julia i zaraz idziemy robić sandwiche.
Więc papa do następnego posta. :*
A to ja a zdjęcie robiła Julcia. ;) :* 

2 komentarze:

  1. Hej.Wpadłam bo zostawiłaś komentarz na grupie.Dziękuje ci za niego :D
    U mnie dzisiaj pechowo..siedze w dou,bo zaspałam do szkoły.
    Fajny blog.Pozdrawiam Wiki
    www.wikaadayinmylifeblogspot.com

    OdpowiedzUsuń